mandag 10. mai 2010

De er her...

...the globetrotters, mine foreldre altsaa!

Reisen gikk bra, saa godt aa fly direkte. Naa flyr altsaa Norwegian direkte fra Bergen-Barcelona.
Vi har kost oss med barnelek, Marcus var saa glad for aa se sine kjaere besteforeldre igjen, Adrià skjönte ikke helt hvem de var tror jeg, men koste seg uansett;)
Nye biler, böker, dyrefigurer og hjemmelaget knekkebröd laget av pappa! Og ikke minst vesken min jeg vant i giveawayen for en liten stund siden. Maa vise bilde av den i morgen. Den var faktisk enda kulere i virkeligheten:)

4 kommentarer:

Eivor sa...

Kos deg masse med besøket - håper at vœret holder mens de er her - alt er SÅ mye kjekkere med fint vœr- eller ? Gleder meg til å få se vesken din ......

Ashi sa...

Kos dere masse med besteforeldre besøk og la deg bli litt bortskjemt av mammaen din nå :) Klem og glad tirsdag til dere alle!

Vivian sa...

kos deg med besøk!

Klem

Mariann sa...

Håper dere koser dere glugg ihjel med besøket deres :)

Her er jeg heldigvis veldig mye bedre og har hatt en ganske så fin dag. Medisin er bra. Håper du får styr på allergien din også :) Emilie har fått en ny tann, så det var nok roten til alt vondt for henne.

Kos dere som sagt masse. Og sier meg veldig enig i deres måte å bestemme på, ref forrige innlegg :)

KLEM

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails