fredag 28. mai 2010

Shitty morning

Fyttikatta for en morgen... Vaakner av Adriàs skrik og sniker inn der for aa kose litt med han saa kanskje han sovner om. KOSE sa jeg? Gutten hadde jo tapetsert seg selv og hele sengen med alt innhold med BAESJ! Herregud for et sjokk. Jeg vet ikke hva som har skjedd men i det öyeblikk hadde jeg lyst aa saksöke bleieprodusenten for ikke aa lage 100% baesjetette pleier. Fy sören altsaa.
Saa naa gaar dyner og puter for andre gang i vaskemaskinen og det er en regntung dag saa det blir vel ikke tört i dag. Pytt sann.
Naa sover lillegull her og jeg kan jo ikke fatte at det var HAN som klarte aa stelle istand mitt verst tenkelige mareritt i morges;)

Haaper dere hadde en finere og mer hygienisk start paa dagen.

5 kommentarer:

mona sa...

Hahaha, huff så forferdelig! Beklager at jeg måtte le :) Skjønner godt at du fikk deg et lite sjokk da du kom inn.. Håper resten av dagen deres blir bedre!
God helg!
Klem

siddisisalou sa...

Œssssjjjjjj.......

;-)

Camilla sa...

Oh, the joy of having children...!

Jeg har to år mellom mine også, og livet er så mye lettere nå når de er 3 og 5!

Fru Lindstad (tidl.Lindmussen) sa...

åÅÅÅÅ STAKKARS DEG! Hvilken start på dagen. Har aldri opplevd det selv - bare hørt om det!!!

Håper resten av dagen ble bedre...

Klem og god helg fra Tone

Marianne sa...

He he, herlig! Det er sjeldent kjedelig å ha barn:)
Det er bra de er søte, så man har lett for å tilgi dem det meste...;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails