søndag 23. mai 2010

Weddingplanning ♥

I gaar var endelig dagen kommet for aa treffe mine venninner fra Norge til bryllupsplanlegging. Bryllupet skal staa ved et nyydelig hotellet ved Platja d'Aro paa Costa Brava.
I gaar var det duket for prövesmaking av middag og vin + cava:)
Og ikke bare det, men vi fikk ogsaa unnagjort baade frisörbooking og blomsteravtaler. Snakker meg om effektivitet. Alt paa èn dag. Hvorfor holde paa i aarevis med planlegging??

Det var bare en SAA koselig dag og jeg har ikke ledd saa mye paa lenge. Aaa, savner dere saann ALLE gode venner der hjemme...

Her kommer noen bilder fra dagen:



Coctailomraadet! Her blir det fingermat og cava!



Utsikten fra hotellets terasse!



Ett av innslagene i prövesmakingen. Supergode ovnsbakte grönnsaker.



Det var mange valg som skulle tas. Tilbehöret skal passe, smake og se lekkert ut.



Herregud, bordet var fullt av vinglass og cavaglass og etter aa ha fordöyd örten retter hadde det jammen gjort seg med en real cowboystrekk i hotellets suite med ocean view... Men disse damene skulle videre til floristen:)

En helt fantastisk dag! Jeg som skulle kjöre hjem maatte jo vente til sent paa kveld för jeg kunne kjöre. Da var nesten alle unger lagt (!) og en sliten mann hang i sofaen og saa champions league.

Apropos buksen til Adrià har han hatt mark i rompen og ikke vaert interessert i posing foran kamera. En annen gang.

Haaper dere har en fin pinse!

3 kommentarer:

Fru Lindstad (tidl.Lindmussen) sa...

Å hvilken herlig dag! Kunne godt tenke meg å bytte ut bleieskift og babymat med alle disse glassene og lekkerbiskner på fat!

Ha en fortsatt vidunderlig uke!
Regner med det står mer latter på programmet med de driftige planleggerene!

Marianne sa...

Hørtes veldig koselig ut!
Mmmm...og de rettene så bare såå gode ut.
Blir garantert et supert bryllup!

Mariann sa...

Så HERLIG... det så jo bare fantastisk ut. Så hyggelig å være med på slik planlegging. Kanskje Spania er stedet jeg og K skal gifte oss en vakker dag, hehe. Forresten hørtes det navnet Platja d'Aro kjent ut, lurer på om det var i nærheten vi var på campingferie når jeg var fjortis... det var ihvertfall ikke så langt fra Girona.

Nå teller jeg ned til USA, reiser fredag morgen, og har enda ikke pakket. Jeg er blitt sånn "siste liten"-dame og det liker jeg egentlig ikke, men klarer bare ikke å sette igang. Har levert Emilie til svigers og har egentlig hele kvelden på meg, men blir nok i morgen, deilig å sløve. KLEM

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails