onsdag 12. mai 2010

Superfrokost!



Som mor saa sönn liker vi Mimmis knekkebröd! Det er de samme knekkebrödene det skrives om paa mange blogger om dagen. Og dersom dere titter innom Mona sin mammablogg (link til venstre hos meg) finner dere link videre til oppskrift.
De er helt supre og pappa hadde laget denne "loten" de hadde med til oss;)
Og med navnet til min mamma!


Gode lange frokoster blir det disse dagene og luncher likesaa. Naa skal jeg ut og handle litt godt til kvelds mens resten av gjengen koser seg med IceAge. Hvilken bombe!

Fin kveld til dere:)

3 kommentarer:

Lisalotte sa...

Hei!
Bloggen din er så fin, den er veldig koselig å lese! Det virker som du er veldig god på å finne på ting med barna dine, og i tillegg ta vare på deg selv med kosthold osv. Skulle ønske jeg var like flink.... :)

Ha en fin kveld!

mona sa...

Hihi, morsomt! Det var faktisk tilfeldig at min kjære brukte den oppskriften, og jeg har ikke lest om de på andre blogger :)
Håper dere koser dere masse med besøk!!
Klem

Størstepia sa...

Så deilig de knekkebrødene ser ut;-)

Her har også småtten dilla på Istid, den går om igjen og om igjen...

Håper dere har en flott helg og at legging går bedre idag!

Klem fra størstepia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails