fredag 21. mai 2010

Freeedag:)

Lite bilder her om dagen, men skal se om jeg ikke kan faa tatt et bilde av den hjemmesydde nye buksen til Adriá snart! Den minner om 70-tall paa en eller annen maate;) Mangler litt strikk i livet för den er helt ferdig, men om han er villig til en liten fotosession i morgen lover jeg aa vise.

I morgen skal jeg treffe min venninne som ikke kunne komme for noen uker siden da hun satt askefast i Oslo. Saa i morgen blir det jentedag med menysmaking, tur til frisör og florist. Hun skal nemlig gifte seg her i september og har litt aa planlegge för den store dagen. Det er en aere aa faa vaere med som weddingplanner og tolk;)

Ellers har det vaert en fin ettermiddag. Vi har holdt oss inne til tross for godvaeret. Pollenallergi er ikke aa spöke med og jeg blir saa trött av det. Saa isteden har vi kost oss med aktiviteter som aa smöre gulvet inn med melk, se hva som skjer naar man tisser paa det, rive blader av blomstene, drysse jord paa cd-plater, "vaske" puslespillbiter, og ellers löpe naken rundt og jodle.
Ja, dere skjönner vel at jeg og Salva har hatt nok aa staa i med;)

Naa har vi hugget innpaa hjemmelaget bröd og mine favorittoster manchego og PARMESAN! Sistnevnte er bare uslaaelig.

Haaper dere har en fin kveld ogsaa!

2 kommentarer:

Mariann sa...

Parmesan er også min store favoritt, men manchego følger hakk i hel. Gleder meg allerede til serrano og manchego om noen måneder :) Det smaker jo best i Spania.

Nå har min kjære reist til USa og min andre kjære (den lille) er levert hos min mor. Jeg koser meg nå home alone og prøver å ikke tenke på at jeg savner de ;)

Været er helt fabelaktig her i Norge om dagen og må jo bare nyte hvert sekund for plutselig er det borte.

God helg.
KLEM

Fru Lindstad (tidl.Lindmussen) sa...

Det høres ut som du hadde en typisk travel mamma dag på fredag! Her er det også mye roting, grising, tulling og masing om dagen. Kjenner jeg kan bli litt matt til tider. Men når de har lagt seg og roen senker seg - ja da er alt glemt!
Så heldig din venninne er som har deg som weddingplanner og tolk! Det blir nok et supert bryllup!

Smil fra Tone

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails