lørdag 23. januar 2010

Appelsinmarmelade og gutten som kunne staa selv:)

Da var jeg i gang med appelsinmarmeladen…

DSCN3002

…Ikke hver dag vi koker appelsiner i dette huset!

Naa ser dere saa flekkete og stygge de bitre appelsinene er. Men satser paa de duger som attan i marmeladen.

Blir ikke ferdig med marmeladen för i morgen og helst skal den staa og godgjöres 1 mnd paa glass. Nesten som vin dette her som bare blir bedre med tiden;)

I dag har vi lekt store som smaa i parken. Badminton fikk svetten til aa sile og det har blitt mange kjappe vendinger hit og dit. For man spiller jo med livet som innsats, eller?

Denne lille krabaten stod selv i 5 sekunder!! Saa stolt mamma da!

Nueva imagen

4 kommentarer:

Vivian sa...

Hei.
Heldige du som bor i Spania :) Skulle gitt mye for det akkurat nå. Det er vinter som aldri før her (men det vet du kanskje)

Vi skal til Spania i mai. Ei venninne skal gifte seg i sjømannskirken i Fuengirola/Marbella, og det gleder vi oss til!

Kjem¨pefin blogg du har. Masse fine muffins:)
Gratulerer med nominasjon og lykke til.

Ha en fin kveld!

Mariann sa...

Hola Senorita :)
Så koselig å lage egen marmelade.... det skal notere meg bak øret og prøve en gang :) WoW, står han lille Adriansen, skjønner jeg må legge Emiliusen i hardtrening! Nå har vi landet i sofaen og kjetil serverer burgere... Nam. Og så blir det Gp på tv. KLEM

Fru Fly * Heidi sa...

Høre sutrlig gøy ut med sånne vårlige/sommerlige sysler. Må innrømme at jeg er litt misunnelig på bare veier nå. Og appelsinmarmelade høres digg ut, du er skikkelig flink husmor, Heidi...*hihi* Flinke, skjønne A som sto selv i dag, det er tidsspørsmål når han vakler seg fremover nå ja... Ha en fortsatt fin helg! Klem Heidi

mona sa...

Så flink han er, lille Ardià!! Ha en fortsatt fin helg :) Klem

Ps. Jeg skal se om jeg får lagt ut oppskriften på bloggen snart, med bilder. Eller så kan jeg sende deg den skriftlige oppskriften på mail om du vil!?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails