torsdag 7. januar 2010

Et lite hei!

Da er julen unnagjort i dette landet ogsaa. Den varer jo helt til 6.januar her, det var jo trossalt den dagen de tre kongene kom ridende paa kameler med sine gaver til Jesusbarnet.
Saa det er den store gavedagen her.
Ved Marcus sko ( ja, ikke under treet nei...!) laa det et sverd og et piratpuslespill. Og senere paa dagen da vi var hos yayo'ene (bestisene) kom det frem et lite trommesett ogsaa! Saa naa gaar han rundt her som en liten kjuagutt;) Buekorps neste liksom!

Naa har ogsaa Salva begynt aa jobbe og syns det virker OK! Saa jeg tar ansvar for hus og barn frem til 15 og det er jo ikke saa ille. Spesielt naar Marcus begynner paa skolen i morgen. Det ser han frem til naa. Jeg tror det var paa tiden, for jeg har vel knapt flere skjulte talenter aa ta frem naa!
Det er laaange ferier i Spania... Enhver forelder syns det er utrolig kjekt aa ha barna hjemme, men syns ogsaa det er godt naar barna springer fra seg litt energi paa skolen;)

Flinka har ogsaa vaert paa trening i dag! Det beste var dusjen og badstuen etterpaa. Faar kjöre paa skikkelig naa for aa komme inn i den gode stimen igjen. Det er jo slik at man lett detter av om man ikke staalsetter seg. Minst 3 ganger i uken sier jeg NAA! Saa faar vi se.

Som snacks i ettermiddag lagde vi skikkelig sunn smoothie med kokos og rismelk mikset med banan. Superyummie (saa faar det staa med liten skrift at vi spiste TOROvafler til, haha).



Noen nyttaarsfortsetter har jeg teeeenkt paa, men vi faar se om det blir noe av. I saa fall faar dere nok merke det etterhvert!

Ha en finfin kveld!

(...aa naa fikk jeg lyst paa varm sjokolade...)

3 kommentarer:

siddisisalou sa...

Vel overstått Reyes ! Endelig hverdag etterhvert - jeg synes så absolutt hverdagen er best etter en såååå lang julefeiring. Gleder meg til vanlige rutiner og litt sundere mat !

Inger-Lise sa...

Flinkis! Trening og greier. :-) Her har vi mer eller mindre fryst fast inne. Kjenner at jeg lengter etter den daglige turen, og merker at Kasper nok kunne hatt godt av en tur i barnehagen, å løpt litt fra seg ja. Men vi koser oss som best vi kan. Det er rett og slett for kaldt å ta ut guttene når vi ikke må!! Selv skolene her holder de store barna inne i friminuttene for tiden. Minus 20 er veldig kaldt assa!! Brr...
Ha en herlig helg. Håper dere har spennende planer. Klem

Fru Lindstad (tidl.Lindmussen) sa...

YOU GO GIRL. DET ER JO FREDDA'N I DAG! SJOKOLADE ER LOV!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails