lørdag 9. januar 2010

Kaaald lördag...

Fysj saa kaldt det er her naa altsaa... Hehe, ja jeg vet at det ikke er noe sammenlignet med Norge i disse dager. -20... herlighet, jeg vet ikke hvordan jeg skulle taklet det med to barn. Vi gaar jo paa veggen om ikke vi kommer oss ut i löpet av en dag!

Vi har lunchdate i Figueres i dag! Lille Baiau paa litt over 1 mnd skal nok faa kjört seg med to villbasser i huset:)
Salva har tatt trollene med ut paa tur og jeg skal shine hus og har laget aprikoskonfekt. Dvs dyppet aprikoser i sjokolade ( ca halve, syns det er fint naar aprikosen syns + at da blir det mindre gris paa fingrene) og saa pynter jeg med valnött paa toppen.
Sunt og godt:)

Saa da er det duket for lördagskos! Vi har sovet ganske godt selv om A romsterte og skreik litt i natt. Og i morges da jeg kom inn til han var han nesten helt avkledd. Flaks at varmen stod paa i natt da!

Da skal jeg tilbake til min kjökkentjeneste. Har man rotet faar man ogsaa rydde opp. Det er laerdom vi innprenter Marcus med hver dag. Saa jeg faar vel i det minste fölge mine egne prinsipper.
Ha en LOVELY lördag!




1 kommentar:

DUNNISMoR sa...

Heisann!
Ja, skal love deg at det er kaldt i Bergen no! Eg har nesten ikkje vore ute sidan me var på helsestasjonen på mandag...minien fekk vaksine, som ho reagerte med høg feber, i eit par døgn etterpå, så me har like godt halde oss inne sidan. Sjølv har eg så vidt stukke snuten ut på altanen i ny og ne for å riste puter og pledd, men eg smatt ganske så raskt inn att, skal eg love deg;)
I dag er det nok ein kald og nydeleg dag med strålande sol, skal ein tur ut med dei to eldste for å ake om litt. No sit eg inne og nyt ein kopp kaffi , medan minien søv. Ho har begynt å vakne att opptil fleire gongar pr natt, no...kjenner eg er litt sliten etter all amminga. Eg fullammar enno og ho krev ein god del morsmjølk; er over ni kilo og 70cm...ikkje akkurat nokon mini, men det er godt det er den vegen og ikkje omvendt;) Når ho nærmar seg seks månader, begynner me med litt graut, tenker eg.
Skal jammen prøve å lage sånn aprikoskonfekt, høyrest skikkeleg godt ut! Eg er veldig glad i tørka frukt og nøtter:) Har heilt dilla på yoghurtnøtter for tida..namnam! Brukar du mørk sjokolade til å dyppe dei i, eller?
Du får ha ein strålande laurdag og ei riktig god helg!
Klem <3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails