fredag 16. april 2010

Helg!

Naa har roen senket seg hos oss, to smaa sover og Salva kommer svett inn dören fra sin joggetur AKKURAT naa! Jeg har laget middagen og min kjaere nabo som er bibliotekarinne kom med “Gutten i stripete pyjamas” direkte paa dören her. Snakk om  service! Hun saa at jeg stod paa venteliste og tok den likesaagodt med til meg. Saant blir man glad av paa en fredag som visst er movienight!

Middagen er et sunt fredagstips til dere:

ca 300 gr kikerter (tror vi har saa det holder da…)

2 tomater (tjukkt skall skjaeres bort)

Et par vaarlök

Svarte oliven

2 kokte egg

Ringle over god olivenolje og dryss paa litt salt og pepper.

Og saa har vi rester av ettermiddagens snack ved siden av; focaccia med fetaost og sorte oliven samt provençekrydder. I’m in heaven:)

Ha en god fredagskveld ♥ ♥ ♥

1 kommentar:

Bente sa...

Ønsker deg og dine en herlig helg.
Bra service å få bibliokteket på døren:)
Her har vi også tatt helg.Kost oss med chrispy chicken. Nå har jeg shoppet litt klær til minstemann fra Linus og Lotta.De har altfor mye fint der nå:)blogget om noe av det jeg kjøpte.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails