fredag 30. april 2010

Vaarbilder



Bildet av Adrià er fra forleden da vi hadde piknik i parken. Det "snödde" regelrett pollen... Hvite flakene fylte luften og gav vinterfölelse bortsett fra godt over 20 grader, grönn mark og baby i bare bodyen;)






Dette herlige bildet er fra Parc de la Maternitat i Barcelona. Jeg ble helt bertatt av dette rosa teppet av blomster under treet. Er det ikke nydelig??

Det ble ingen haarklipp paa Marcus i dag likevel. Vi tar han med til en inder som er billig og bra. Han spiller indisk musikk, synger med og har aller kammer og haarstylingsprodukter linet opp paa benken. Han er ganske nyoppstartet og til naa har det ikke vaert vanskelig aa komme til med en gang. Men i dag satt det jammen fullt opp med kunder og ventet paa tur. Saa han har blitt poppis:)
Han skaffer ogsaa garam masala til den som maatte önske. Haha:) Siden har har gode kontakter i Girona. Slikt faar man nemlig ikke tak i her i Banyoles. Her er det bare catalansk mat som gjelder. Det er sant altsaa; ikke lett aa faa tak i internasjonal mat paa supermarkedene her. Men saa er jo deres mat ogaaa litt mer anerkjent enn det norske kjökken da.

Ha en riktig god natt:)

2 kommentarer:

Størstepia sa...

så fantastisk det må være med sommer og varme... Her lengter vi virkelig etter en varm vår og påfølgende sommer!
For et vakkert bilde av treet med rosa under, herlige farger!!

ha en flott helg!
Klem fra størstepia

Anonym sa...

heeei du - nei det burde ikke være så vanskelig!! Vi er litt opptatte om dagen, men JEG er som regel i nærheten - så det er bare å stikke innom.
DU foresten kommer dere på Norsk 17 mai ( søndag 16 mai)????? Mamman min er her og vi skal helt sikkert!! Ring konsulatet og spør om mere info - si at du kjenner meg hvis du snakker med Margrethe!!
Jeg er på jobben til gubben hver dag, han måtte si opp han som jobbet for ham, så nå er det han og jeg som jobber der når det trengs, i tilegg til at han jo er mere opptatt med den andre jobben sin - så det går litt fort i svinga hos oss om dagen, men vi er slitne og lykkelige altså
I dag ble jeg fortalt at det skal bli 10 grader kaldere til uka - ja det blir vel kaldt nå som mamman min kommer tenker jeg - erre ikke typisk;-(
God helg til deg og dine!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails