mandag 19. april 2010

Mandagens kompensasjon:)

Denne tunge stinkende sky som tynger store deler av Europa har virkelig gitt meg sorger og gleder. En venninne skulle kommet i helgen men ble sittende askefast i Oslo... Saa var jeg lei meg for det saaklart. Hadde jo gledet meg saann.
Men i gaar tikket det inn en sms... Fra en annen venninne som satt askefast i Portugal... Naa har hun og hennes kjaere sittet paa naattbuss helt fra Cordoba til Barcelona og i ettermiddag kommer de jammen meg til Banyoles for aa hilse paa oss:) Litt av en kompensasjon aa faa paa en mandag!
Jeg og Adrià shiner huset og gjör klart for aa ta imot husets förste vulkanoffer EVER, hehe!

Jeg syns nesten jeg kan dra en sammenligning mellom en vulkan og vaar vaskemaskin. Aapner man dören spyr den ut klaer... Jammen saa jeg klesvask med 4 i huset.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails