lørdag 3. april 2010

Plukke asparges og hugge ved!


I hele dag har jeg maatte finne meg i aa bli straffet for mitt aldri saa lille donut-fraatseri i gaar… Ja, det er jo en dödssynd aa fraatse, saa jeg forstaar jo at jeg skal lide litt i det minste… De var jo bare saa gode og spisingen ville knapt en ende ta. Snakker meg om. Naa tenker jeg at jeg har laert til neste aar, men ender vel opp med aa gjöre akkurat samme tabbe da ogsaa…gullfisk med teflonhjerne…!
Yeah, yeah. Naa sitter A i höystolen sin, som et tent lys, og spiser paaskegodtet sitt; en appelsin! Han blir helt lyrisk naar han ser appelsin og orange tipper jeg er favvofargen:)

Marcus og Salva plukker asparges og hugger ved. Höres litt ut som tittelen paa en saann selvhjelpsbok det der! “Plukke asparges og hugge ved. Veien til et bedre liv!” Hehe:)

Ha en herlig paaske og overspis for guds skyld IKKE!


DSCF7453

Bildene er fra vaar herlige fjelltur i gaar.

6 kommentarer:

Pia sa...

He he, ha ei fortsatt god påske!

Vivian sa...

Ja vi er på god vei til overspising her også. Mye familie og mat = mett! Og nå er det tid for påskegodt og vin...

Jeg blir så facinert av å plukke asparges. Stemmer det at man må helst gjøre det tidlig på morgenen?
Det var noen som sa det nemlig.

Klem Vivian

Mariann sa...

Syns de bildene hadde gjort seg veldig godt i en selvhjelpsbok, oste indre ro og godt i sjela :) Mmmm, aspargesplukking høres godt ut og moro :) KLEM

Størstepia sa...

Er det mulig å IKKE overspise i påsken!!!
Har fryktelig dårlig samvittighet selv jeg, og sverger på at når hverdagen kommer så er det knekkebrød & vann, hihi...
Så fine bilder, ser deilig ut å ha litt mindre klær på seg gitt:-)
Håper dere har en flott påske!
Klem fra størstepia

Inger-Lise sa...

Jeg er virkelig imponert over disse aspargesene deres. Tror nesten jeg må komme på besøk til deg en gang å være med å plukke dem. Hi hi... ;)
Høres og ser ut som om dere har hatt en super påske, med deilig vårvær. Vi har i kveld kommet hjem fra påskefjellet med mye deilig mat (er fortsatt proppmett etter all mammas gode mat) og masse hyttekos. Nå skal vi nyte siste fridagen før hverdagen setter inn igjen.
KLEM KLEM

Fru Lindstad (tidl.Lindmussen) sa...

Hei,
Så koselig å se bilder fra fjelltur - og de deilige snadder smultringene! Mmmm - det så virkelig godt ut..
Håper asparges omeletten blir like stor suksess - om det ikke blir noe annet av de grønne kameratene da...

Ha en fortsatt fin kveld! Smil fra Tone

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails