lørdag 9. mai 2009

Aa influensa med sin glede...




Naa ligger S med 38,3 i feber i sengen stakkar. Influensa ser det ut som ...
Heldigvis tok jeg en tablett litt tidligere for hodet saa det er ganske mye bedre. Jeg er fremdeles litt svimmel, men det har jeg vaert i mange dager naa. Lurer paa jernverdiene mine. De er kanskje veldig lave til tross for at jeg spiser jerntabletter (har slurvet litt da ettersom jeg ikke liker disse tablettene, gjoer jo noe med magen).

Naa har vi malt paa doruller av alle ting. Etterpaa fikk jeg gaa med kluten over paa badet for der var det malingsflekker paa veggene etter at M hadde vasket hendene...!
M er naa i lykkerus over aa faa bade bilene sine i baljen. Jeg sier bare; gi ungen en balje med vann og noen leker og han er i "heaven". Han har alltid elsket vann, hopper i alle dammer han ser (de er det jo ikke mange av her).Jeg husker godt da han badet i Sognefjorden da han saavidt var 1 aar; 14 grader i vannet, men han ville ikke opp! Og ellers er han som en liten fisk naar han ligger i badekaret.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails