torsdag 7. mai 2009

Babymassage!



I gaar var jeg saa heldig aa faa laane en bok om babymassage av en mamma i barnehagen. Hun fortalte at hun hadde brukt massage som en maate aa vaere sammen med barna sine paa foer de begynte aa krabbe.
Jeg har vaert fascinert av dette med massage og er selv veldig glad i aa bli massert. Naa er jeg heldig som har en Salva som har gaatt kurs i kiromassage og som gledelig tropper opp naar det er noedvendig eller unoedvendig:)
Saa igaar hadde vi lesestund kombinert massagestund her paa stuegulvet. Marcus var proevekanin og fikk gjennomgaa ulike teknikker foer jeg "gjoev loes" paa Adrià! Det ble veldig godt mottatt av minsten som etter massage sov fra 22.30-04.15 og deretter helt til 07.15 uten aa lage saa mye som en lyd innimellom! Saa her har vi hatt en god natt:) Men saa vet jeg jo ikke om det er massagen sin "skyld", men det er jo helt sikkert og visst at man blir mer avslappet av det. Saa dette skal gjentas.
Bruker olje fra Wedela naar jeg masserer. Den har calendula-lukt og er et anbefalt produkt for barn.

1 kommentar:

mariann sa...

Det kunne jeg også tenkt å lære meg. Noen spesielle triks?? Her ble det sen mating i går, 23.30, så var det på´n kl 4 og kl 8... Ikke så verst, men ikke helt der vi vil være. Les: der mor vil være :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails