fredag 1. mai 2009

God 1.mai og et godt middagstips!


Ville bare dele et middagstips med dere; grove pannekaker med groennsaksfyll. Med andre ord vegetarisk middag:)
I gaar gjorde jeg en liten vri paa pannekakeoppskriften. Tok halvparten av hvetemelet og byttet ut mot sammalt hvetemel!
Deretter stekte jeg roed paprika, gulroetter, squash og loek i olje og tilsatte litt oregano paa slutten. Jeg helte i litt vann bare for at det skulle koke og bli ganske mykt.
Fyllet ble lagt som en rand i midten av hver pannekake som jeg rullet sammen og stroedde gratingeringsost over. Inn i ovnen til osten hadde smeltet og voilà!!
Supergodt og sunt:)
Det ble foroevrig pannekakeroere til overs saa det ble deilige pannekaker med eplekompott til frokost:)
De ble veldig gode:)

Her er fra frokosten i morges! En ekte pannekakesteker som kan sine kunster;) Hehe!

En GLAD Adrià i gaar kveld:)
Jeg prater og han svarer med smil!
Ble forresten mektig imponert da han klarte aa putte tilbake smukken selv som hadde ramlet ut av munnen...! Den laa bare nedpaa jakken, men han maatte bruke hendene for aa faa den inn igjen! Litt lykketreff kanskje, men likevel!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails