onsdag 27. mai 2009

Vaar fine morgen!

Det ble kaffedate med Gemma her paa morgenkvisten! I straalende sol og med nye kjolen paa! Det brant paa ryggen og skulle nok ha smurt meg men trodde ikke det skulle vaere saa varmt...Ble uansett ikke sittende med ryggen mot solen saa lenge, saa det gikk bra. Ingen solbrenne hittil. I dag kjoerte vi mest catalan. Vanligvis snakker vi engelsk og glemmer bort catalanen. Meningen er jo 50-50 slik at vi begge laere noe nytt. Adrià var vaaken nesten hele tiden og fulgte med uten aa si et knyst. Han er da helt utrolig stille denne gutten. Nesten saa jeg syns han er FOR grei. Han kan jo godt skrike litt a han er sulten i det minste?!!
Etterpaa var det dags for shopping av ukens frukt og groent paa markedet. Herlige kirsebaer var ukens nyhet! Og de er virkelig gode og soete:) Det ble med hjem en kurv jordbaer og en god pose kirsebaer + mye annet groent! Vi er jo verste kaninene, men i denne varmen er det helst fristende med lett mat. Spiser MASSE salater om dagen.
Handlekurven er en del av vaart "spare miljoet" konsept. Den er fin aa se paa samtidig som vi slipper mange plastposer.

En ellers meget kjaer venn for mange Banyolinere er denne type handletralle...
Selv om den ikke staar paa min liste over " ting jeg bare maa ha", er den utrolig praktisk og miljoevennlig! Den dagen den kommer i litt mer fancy utgave skal det vurderes aa kjoepe tilsvarende.
Den mest hype jeg har sett til naa var i neongroenn... Og det foeles jo litt passé...
(foelte meg som verste paparazzien da jeg slengte ut kameraet for aa knipse denne trallen...)

Paa vei hjem gikk vi forbi dette minthuset her! Saa nydelig dekorert! Mer av slikt i Norge! Foroevrig virker da huset en smule smalt spoer du meg?

Dette er meg i skrivende stund. Kjolen har virkelig blitt en hit! Thanx mamma!
Har akkurat vaert i bassenget og svoemt 1250 meter kraal. Jeg har et MAAL med treningen, skal komme tilbake til det om det blir alvor. Handler litt om aa overvinne en frykt ogsaa... Vel, nok om det.
A var hjemme og sov med Salvador mens jeg trente og altsaa ingen problemer.
Noen ganger gaar livet lekende lett, som i dag. M var en solstraale paa morgen og serverte meg liksomfrokost. Han hentet frem sitt lille bord og stol og jeg maatte sitte der og vente paa aa bli servert. Saa kom han baerende paa en liksomtallerken med mat og ga meg drikke fra en tom kopp! Soeteste godeste Marcus. Ikke alle morgener gaar like smertefritt kan jeg fortelle. Er en litt vanskelig periode naa med mange tilvenninger/avvenninger i livet hans.
Men, livet er veldig bra iallefall!
Og i kveld faar vi se om Barçca vinner Champions League ogsaa! Naa har de vunnet den spanske liga, den spanske cupen og det gjenstaar altsaa bare CL for aa gjoere historie:)
Haaper, haaper for da faar jeg verdens gladeste mann!
Han er da ganske saa glad uansett da... dette er jo ikke hele verden!

Ha en flottis dag alle sammen!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails