mandag 11. mai 2009

Nedtellingen har startet!

I haremsbukser, flip-flops, en baby i baeresjal, usminket men nydusjet (= kind-of-like-bohem)tar jeg med meg den lure konvolutten med 70-tallsbilder som i dag skal scannes og postes til glede for dere blogglesere! I dag skal det vises bilder fra jeg var liten!
Er litt nostalgisk i dag jeg...

Dessuten; nedtellingen har startet; bare 5 dager til verdens beste besteforeldre kommer paa besoek til Marcus og Adriá! Hvilken lykke:)
Og bare 6 dager til 17.mai! Hva skal vi finne paa her i Banyoles denne dagen?? Blir neppe aa troppe opp i bundad paa PlaçaMajor...og synge nasjonalsangen!
Men kanskje et par flagg i blomsterkassen?
Er invitert til 17.mai-feiring i Tibidabo i Barcelona (for de som har lest "vindens skygge" kanskje det ringer en bjelle naa?), men tenker at mine foreldre ikke er saa sugne paa det ettersom de faktisk "roemmer" Norge denne dag!

Gotta go/C U later!

1 kommentar:

mariann sa...

Hei Bohemian Girl!! Så kult med 70-tallsbilder da, de gleder jeg meg til å se :-)Og deilig at S begynner å finne formen igjen, kjipt om han var syk når foreldrene dine kommer på besøk. Tenker meg det blir stas for alle sammen!! Kan jo hende de syns en alternativ 17-mai feiring i Barcelona er midt i blinken, selvom de rømmer den tradisjonelle!! Jeg har forresten lest Vindens skygge, men det er liten stund siden nå så husker ikke Tibidabo, hvor var det??

Takk for tips om margeritter. Vi har faktisk allerede kjøpt en del vi tenkte sette der, og kanskje vi like så godt tar bare det med litt forskjellige farger.. Og jeg liker pelargoniar jeg også.... må nesten sjekke ut litt på hagesenteret. Ha en topp dag. Her blir det nok innefiksing idag, jeg er ikke helt i toppform. Såååå trøtt, selvom jeg har fått sove masse...:-(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails