lørdag 30. mai 2009

Den nye undertoysmodellen!

Her er Marcus i sine nye truser med Spiderman paa! Han fikk selv velge motiv og da ble det en 3-pack med Spiderman og en 3-pack med McQueen! Det er viktig for motivasjonen da han skal slutte med bleie snart at han har skikkelig kule truser vel verdig en 2-aaring:)
Han har vaert utrolig flink i det siste og tisser ofte paa potten sin! Det er veldig stas saaklart og han faar masse ros og skryt hver gang.

Jeg haaper alle faar en kjempefin loerdagskveld! Jeg har nettopp vaert og hatt meg en dukkert i innsjoen. Det var utrolig deilig...
Naa blir det litt husfix foer den lille norske delegasjonen kommer i morgen! Jeg gleder meg saann til aa treffe igjen min beste venninne og hennes samboer!!! Saa stas med besoek:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails