tirsdag 17. november 2009

Et haap om hvit jul!

I dag er vi lykkelige for flere ting! En av dem er at vi skal faa komme til Bergen og feire jul i aar! JIPPI!
Annethvert aar heter regelen og vi fölger den saa langt. I fjor var det en veldig annerledes julefeiring for meg enn hva jeg er vant med. Det er kanskje förste gang jeg har innsett hvor viktig tradisjoner er for meg. Og ennaa mer med barn saaklart.
Saa da vi saa at billettene til KLM hadde gaatt ned til halve prisen slo vi til med én gang! Og naa har Marcus gaatt rundt her og sagt at han gjerne vil treffe bestemor Mimmi og bestefar Aple (Atle) med én gang! Sötnosen:)


Marcus betrakter Pepperkakelandsbyen i Bergen i fjor rett för jul. Fantastisk arrangement hvert aar.


3 kommentarer:

Fru Fly * Heidi sa...

Ååå, så kjekt Heidi! Skjønner at du er veldig glad for det, det er jo ekstra kos å være "hjemme" til jul! Klem H

Mariann sa...

Jeg har herved satt av en date mellom A og E om 20 år, så får vi mødre bare håpe de finner tonen. Så flott at dere kommer dere til Bergen til jul :-) og ikke minst at dere fikk rimelige billetter. Blir dere lenge her i landet??

KLEM

siddisisalou sa...

Så kjekt at dere skal til Bergen i julen. Spesielt kjekt for besteforeldrene kan jeg tenke meg. Vi var også heldige og fikk billige billetter og skal reise med Lufthansa fra Barcelona til Stavanger. Gjett om jeg gleder meg ! Ingenting som julen i Norge ......

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails