torsdag 12. november 2009

Mer strikk!

Jeg har allerede solgt min förste lue og har faatt bestilling paa 3 luer til:) Saa naa gaar det for her, jeg er kjapp i snuen som min mamma sier, haha! Snakk om kjerringspraak!
Men först ut er Adrià. Han faar en lyseblaa liten lue. Haaper den blir ferdig i morgen saa jeg kan vise den frem til dere!

Vi har hatt kjempekoselig besök av Marta og Marta! Og Marcus syns jo det var stas at alle 3 har den samme bokstaven, M! Naa finner han bokstaven sin overalt, paa kokeböker i kjökkenet til og med;)
Marcus har det alltid saa moro med den ene Martaen ( det skal sies at de begge er paa min alder!). De forsvant inn paa rommet hans og var der en god stund. Saa hörte jeg bare DET latterutbruddet og da jeg gikk inn satt de begge og humret. Marcus sa at han hadde prompet og at det var derfor de lo, hihi! Tiss, baesj og promp er det som gjelder naa:) Det slaar ALDRI feil;)

Naa er det nok snakk her, bingen kaller og i morgen er det fredag!
Nattinatti:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails