torsdag 12. november 2009

Epletyven



Jeg merker en stigende interesse hos Adrià etter aa bli mer og mer lik oss andre i familien. Og da mener jeg at han hermer etter maater vi gjör ting paa. Ikke bare vil han opp aa staa naa, men eple skal spises paa normal maate og ikke i feeder'n lenger...
Saa gjett hvem som nettopp har stukket av med mitt store gode eple?
Tenker han har jobb med det de neste timene:)

Og han skal jo ikke dele, det prövde jeg nettopp. Da ble lillegull h-y-s-t-e-r-i-s-k- paa sin egen söte maate. Flekker de to riskornene nederst i munnen og da maa jeg bare le;)

Naa venter besök her i gaarden og jeg skal ut og handle litt snacks til det.
Ha det supert.
KLEM!



2 kommentarer:

Fru Fly * Heidi sa...

Hihi... du beskriver det så herlig! Nysgjerrigheten og utviklingen lenge leve, de er gullgode altså!♥ Klem H

siddisisalou sa...

For et smil - en deilig unge - kan tenke meg dere koser dere med de to sjarmtrollene...... ;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails