fredag 27. november 2009

Snart i havn?

Var visst lenge siden jeg hadde blogget naa....
Syns ikke de siste dagene har vaert helt paa min side. Har vaert ganske saa forkjölet og det har liksom satt seg i bihulene. Dvs jeg har ogsaa hatt en del vondt i hodet og vaert rimelig trött pga det. Men det har jo ikke gaatt utover lysten til aa kreere;)
Derimot har ikke mine prosjekter gaatt etter planen og det har vaert mye pröve og feile og atter feile. Prövde meg paa hekling, men det var visst for komplisert ja. Og jeg som var en klöpper i gamle dager. Skjönner ingenting jeg.
Og naa naar jeg sitter her i insspurten av kalenderlagingen har jeg klippet saa smaa firkanter til boksene at de er dritvriene aa blaase opp + at arket er litt for stivt... Jaja, har man ikke jobb, lager man jobb sier bare jeg;)

I kveld skal jeg og Salva höre paa en av de beste klatrerne i verden. Et foredrag med lysbilder.
En haand aa holde i og to glade unger hjemme med besteforeldrene. Jeg gleder meg til aa komme meg ut:)
Det blir spennende aa se hvordan leggingen gaar i kveld da. Men de er jo saa enkle aa legge atte. Regner med det gaar bra, og blir det litt senere enn vanlig er det jo uansett lördag i morgen.

Ha en fin fredags ettermiddag og start paa helg

3 kommentarer:

Fru Fly * Heidi sa...

Har tenkt på deg, så det var fint du oppdaterte litt!:) Rart hvor fort man blir vant - og liker å følge med medbloggere man egentlig ikke kjenner. Men så kjenner vi hverandre likevel på et vis. Ser ut so men utrolig koselig kalender!♥ God du er på bedringens vei og skal på vift med din kjære i kveld. Kos dere. Klem H

Mariann sa...

Håper kvelden igår ble fin for dere og at det gikk bra med de små (og besteforeldrene)... og så håper jeg du er bedre form. KLEMMER til deg.

Inger-Lise sa...

Heia! Håper daten ble bra og at foredraget var spennende! :-) Så kreativ og morsom kalender du har laget! Her bruker vi en kalender min mamma har brodert, jeg må bare få pakket inn resten av pakkene. Men vi har da enda noen dager på oss! Dessuten kan ingen av guttene telle, så om jeg henger opp de siste gavene litt uti desember tror jeg ikke de bryr seg.. hi hi...
Håper dere har en fin helg. Vi skal prøve å få med oss et julemarked i morgen. God-helg-klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails