torsdag 5. november 2009

Vaar flinke skolegutt!


Merker at Marcus har begynt paa skolen pga tegnekunnskapene. Han er saa mye flinkere naa aa fargelegge INNENFOR et gitt omraade. I dag tegnet jeg "fullet verdet" som er en liten grönn fyr som de traff da de var paa ekskursjon i morges. Han fortalte dem om et tre siden han er en liten slik skapning som jo bor i skogen. Marcus ville fargelegge og det gjorde han veldig bra. Alt det gule er det han som har fargelagt.
Det skal sies at mine egne tegnekunnskaper har blitt mye bedre etter at jeg fikk barn. Det gjelder ogsaa sangstemmen. Det hjelper virkelig aa trene litt hver dag:)
Det ble en ekstra hyggelig formiddag i dag siden min söte kusine ringte fra Oslo og vi fikk kost oss med litt mumversation;)
Skulle önske vi ikke bodde saa langt unna hverandre. Med barn i akkurat samme alder hadde det vaert toppen aa bo litt naermere. Men hvem vet, kanskje kommer vi til Norge snart?!

3 kommentarer:

siddisisalou sa...

Så nydelig han er ........ og du var slett ikke verst du heller i din flotte baggy lue. Så flink du er - og det i tillegg til å vœre mor til to små travle gutter !

mona sa...

Med en gang jeg så bildet, tenkte jeg: WOW!! Det er jo helt utrolig at han har tegnet den tegningen der. Hehehe.. Da jeg tenkte litt mer over saken og leste teksten, ble jeg litt flau over at jeg kunne tro at han hadde tegnet den. Måtte bare fortelle det allikevel da ;)

Fru Fly * Heidi sa...

Så flink! Jeg har ikke merket så mye til bedre tegneferdigheten hos meg, men syngingen er gjerne litt bedre ja;) Håper Adrià ikke blir skikkelig syk og at dere får en fin uke! Her er vi for en gangs skyld sånn noenlunde alle sammen. Men influensaen henger faktisk veldig i, og jeg er ikke helt pigg ennå! Kjdelig, men det går over til slutt! Klem Heidi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails