mandag 16. november 2009

Konkurranse


Det er konkurranse hos shoppemamma. Her kan man vinne utstyr fra Blafre. Denne gangen turutstyr; termos og matboks. Perfekt for oss som ofte er paa farten med smaa barn.
Jeg som aldri har vunnet noe paa bloggkonkurranser krysser fingrene for meg selv;)

Ellers maa jeg si at shoppemamma har gjort en FANTASTISK jobb med aa samle alle norske, svenske og danske nettbutikker som förer barneklaer + utstyr. Ikke flere svette googlesök, men endelig alt paa ett sted. Helt genialt!
Og jeg har allerede rukket aa finne et par favoritter!

Her kommer listen:
Eplebarn
Urban Kids
Rakkaren
Blafre


Töffe ikke sant? (Bilder laant fra Urban Kids og Rakkaren)

3 kommentarer:

Fru Fly * Heidi sa...

Elsker Blafre - og klærne du viste frem var også kule! Og herlighet så fiiine trærne du har brettet (!!!) i dag, de var dødsstilige! Jeg har vært å spist sushi med venninner i dag og er mett og trett. Natta! Klem H

Inger-Lise sa...

Ja, Blafre digger vi her også. Kjenner hun som lager de så jeg er litt innhabil, men de er veldig fine alle produktene deres! :-) Kjekt med en sånn samle side, har ikke vært innom der før. (btw. linken fungerer ikke)
Har forresten sendt origami tipset videre til mammaen min, hun er lærer på en barneskole og tenk så fin juleverksted aktivitet for de største barna. Bare fortsett å sende gode ideer nordover! ;)
Klem

Shoppemamma sa...

Tvi tvi i konkurransen :-)
Jeg holder på å flytte siden, så fram til i morgen funker bare www.shoppemamma.blogspot.com :-)

Jeg blir sulten når jeg ser den muffinsen til høyre her..SKRIK!

Ha en fin mandag :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails