søndag 15. november 2009

Et nöstebarn!

Tuuusen takk for hyggelige tilbakemeldinger paa innlegget i gaar! Angaaende jakken til Adrià har jeg strikket den selv! Jeg strikket den faktisk da jeg hadde Marcus i magen saa den har vaert godt brukt. Det er en Nöstebarn voksejakke og er genial da den kan brukes i lang tid, ullen er fleksibel og strekker seg litt med barnet. Ull fra Nöstebarn er ogsaa helt naturlig og veldig godt mot huden.
Teppet er et saakalt slumreteppe ogsaa strikket i samme ull som jakken. Tynt, MEN varmt og veldig lett aa ta med seg da det tar null plass.
Ang jakken er den veldig enkel aa strikke da hele jakken strikkes paa langs i ett stykke. Ingen montering av ermer her nei.

I kveld har jeg begynt paa hjemmelaget julekalender. Det ser OK ut saa langt, men venter med aa vise bilder til den er ferdig. Et hint er Pickles! Uansett en blogg som er vel verdt aa besöke for kreative sjeler med litt ferdigheter i strikk og muffinsbaking:)





1 kommentar:

Gøril sa...

Du er knallflink til å strikke.
Jeg blir så imponert over alle som kan strikke jeg.
Nøstebarn og nøstegarn er gull verdt.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails