fredag 24. september 2010

Bursdagshelg.

Det regner igjen.
Ikke förste gang denne uken, men forhaapentligvis siste ettersom vi skal ha parkfest for M paa söndag.
Et lass skillingsboller ligger i frysern, men det ble smakspröver til alle först. Maatte jo sjekke resultatet. GODKJENT!

Naa skal M hentes hjem. Tror det blir aa tilbringe ettermiddagen paa biblio... Og saa maa vi vel ut og lete etter gave. Ja, og saa skal det handles treningssko med BORRELAAS har vi faatt beskjed om fra skolen. Til gymtimene.


Dersom alle kommer paa söndag, store som smaa, tror jeg vi blir naermere 40...
Men de fleste tar med seg en snack, en kake eller noe aa drikke saa det er vel egentlig kurvfestprinsippet vi fölger her.
Men jeg syns det er genialt. Jeg baker gjerne en kake for en bursdag. Saa mye lettere aa ta med én ting, enn at én person skal staa og lage kaker etc til en hel skokk.
Jeg laerte min lekse i fjor jeg. Da stod jeg hele bursdagen og bakte... saa kjipt.

2 kommentarer:

Mammarie sa...

Hihi, DEN var lei ja (glemme igjen bensinslangen). Håper ikke jeg matcher den altså ;)

ELIN sa...

Håper regnet slutter, og at dere får en flott bursdagsfeiring! Kjekt at alle tar med seg litt. Ha en super helg, Heidi! Klemmer fra Elin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails