torsdag 23. september 2010

Ettermiddagen og kveldens planer

Fortsetter i svömmetrenden.
Har vaert med begge ungene i barnebassenget. Lurte paa om det skulle gaa bra, men M er jo saa vant til vann naa etter denne sommeren og han er helst mer under enn over vann.
Adrià ble fort trygg ogsaa og vil jo IKKE at jeg skal holde han. Og aa hoppe fra kanten var jo dödspopulaert, men mindre lurt. Heldigvis skjedde det ingenting altsaa, men man gjör liksom ikke det naar man er 1 1/2 aar...
Han er saa ufattelig rock&roll den ungen der.
Destruction er liksom hans greie....
Jeg tipper han ender opp som enten störste attraksjon paa Voss Ekstremsportveke eller knuse-gitaren-bare -fordi- det-er-göy -rockeartist om noen aar.
Hadde ikke vaert uventet fra den karen.

Marcus og Adrià var begge helt betatt av den meeeeget brystfagre damen ved siden av oss i garderoben. Jeg saa at deres öyne naermest var paa vei ut. Jeg gikk jo bare og ventet paa naar kommentaren skulle komme fra M... Den kom jo saaklart paa pur catalan med damen typ én meter unna... Typisk;)


Kvelden skal tilbringes med aa fylle frysern med skillingsboller. Söndag skal vi har 4-aars dag for Marcus i parken. Og jeg nekter aa staa samme dag og lage kaker etc. Den fellen gikk jeg i i fjor.
Vi er jo smarte og laerer av vaare feil. Heldigvis:)

Fin kveld til dere.

1 kommentar:

Mariann sa...

Emilie hopper fra kanten nå, i kontrollerte former på babysvømmingen da... veldig moro :)

Ååååå nå gleder jeg meg virkelig. Hvilken kveld skal vi satse på? Jeg tenkte å bestille noen restauranter til meg og Kjetil og ev til dere om vi skal forhåndsbooke, liker jo å planlegge litt da vettu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails