fredag 10. september 2010

Wow, wow, wow!

Tenk at et lite besök i garnbutikken kan "gjöre" dagen din;
Jeg kommer der og ser meg om. Alt er forandret og ingenting ligger der det laa i fjor... Saa jeg spör etter favvogarnet. Saa sier damen at det er jo meg med de luene. De luene hun aldri har sett, men som hun vil at jeg skal ta med til butikken slik at hun kan stille dem ut og selge dem der:) Jeg holdt jo paa aa dette gjennom gulvet!
Dette er et lite skritt for menneskeheten, men et stort skritt for lille Heidi. Luene mine skal i butikk:) Ha, jeg maa knipe meg litt i armen.
Lover aa ta bilde av dem först i tilfelle noen vil kjöpe!

Marcus skal skulke ettermiddagen paa skolen i dag... Allerede;)
Vi skal ut i skauen og plukke björnebaer. Matsanking paa jo bare vaere saa MYE nyttigere enn hva han laerer paa skolen. Saann i tilfelle mammaen hans ikke selger en eneste lue altsaa;)

9 kommentarer:

Pia sa...

Så spennende! Kanskje det blir en gullgruve?;) Sikker på at det blir noen salg - lykke til!

mona sa...

Å, så utrolig gøy!!! Grattis :D

Takk for hyggelig hilsen hos meg! Noen ganger er det nok en fordel å ha den utdannelsen jeg har, ja. Huff, fæl historie om hun jenta da :( Tror nok at vi og må vurdere å flytte Daniel inn til oss om natten når han har feber nå.

Mariann sa...

Ikke så rart det da, luene er jo supre. Jeg gleder meg allerede til kulden setter inn og jeg kan dra på meg min :)... Ha en super helg....

Camilla sa...

Gratulerer så mye! Forstår at dette betyr mye for deg! Bilder!!!Bilder!!!

siddisisalou sa...

Så kjekt ! Gleder meg på dine vegne.....
Og luene var jo kjempekule ....
Det blir nok ikke luebruk her i Katalunia på et par uker, men til høsten og vinteren blir det nok en kjempehit. Så du har litt tid på deg til å strikke noen - lykke til !

Vigdis sa...

Ååååh!!! Så bra!!! Gratulerer! gleder meg til å se flere...

Inger-Lise sa...

Så gøy. Grattis!! :)
Må være spennende å se sine egne luer utstilt i butikk. Og tenk så gøy å se spaniolene tusle rundt i gatene med DIN lue på hodet. hehe.. Gleder meg til å se bilde! :)
Bjørnebærjakt.. Ja.. det er det ikke mye av her! Men både blåbær og kantarell har vi jaktet på i det siste. :) Vi bor tett til marka (kan ta på ski på trappa om vinteren å gå rett i sporet) så det er lett å bare svippe innom skogen i steden for å kjøpe på butikken. Føles egentlig mer eksklusivt å servere noe vi har plukket selv, enn noe jeg har kjøpt! Og så føles det helt supert å lære guttene å finne/plukke og bruke det skogen kan gi oss! :)
Men bjørnebær er jeg lite kjent med.. Hva lager du av det? Vet det finnes på butikken her, men er jammen ikke sikker på om jeg noen gang har smakt det.
Lykke til med luer og bjørnebær. :)
God-helg-klemmer fra meg

Anonym sa...

Takk for interessant informasjon

ghada sa...


شركة نقل عفش بالظهران
شركة نقل عفش برابغ
شركة نقل عفش بالباحه
شركة نقل عفش بعسير
شركة نقل عفش بالمجمعة
شركة نقل عفش بشرورة
كيفية نقل العفش بينبع
اسعار نقل عفش بينبع
البحث عن شركات نقل العفش بينبع
شركات نقل العفش بخميس مشيط

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails