søndag 26. september 2010

Paa vei til feiring:)

Solen skinner og det er en straalende dag. Det har det vaert fra begynnelse til naa.
Og det skal fortsette.
Naa venter parken paa oss, vognen er lastet FULL av diverse mat, kaker, utstyr, pledd, ballonger...
Ser ut som den sigöynerfamilien som skal ut paa tur jo.
Er litt spent jeg kjenner jeg.
Paa Marcus sine vegne.
Han har jo gledet seg slik til denne dagen.
Bare jeg sier kake lyser han opp.

Forresten, naar jeg sier: da er vi klare, skal vi stikke bort i parken da? (maa jo ha litt tid för gjesten kommer til aa lage istand alt), saa sier Salva at han bare skal dusje först....
Som om han ikke har hatt hele dagen til det liksom.
Det er derfor jeg blogger naa altsaa.

Fin ettermiddag til dere:)

1 kommentar:

siddisisalou sa...

Ha, ha - så morsomt med det med dusj i siste sekund. Er det typisk menn, eller typisk spansk! Kjente meg bare så godt igjen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails