lørdag 25. september 2010

Kvelden og et tips

Har hatt en super ettermiddag med litt mer bursdagsfiks. Naa er alt i boks... tror jeg.

Brent sommerfuglkake, skillingsboller og minipizzaer blir vaart bidrag i morgen.

Etterpaa var vi en sving innom plaça og der hadde de rigget til catwalken til kveldens motevisning. Haha, Banyoles altsaa!
Skikkelig nabolag-fashion-show-konsept. Med modeller fra Banyoles! Skulle gjerne overvaert kveldens flashige show, men da höstens moter skred frem paa flott höyreist ungdom befant jeg meg midt i matkrigen her hjemme.
I dag var det "pan tomata" med skinke som kom flygende gjennom luften her. Adrià var tydeligvis ikke fornöyd med kveldens meny.
Og Marcus ville bare spise pynten til kaken til kvelds.

Naa tenker dere sikkert at de der har jo ikke kontroll i det hele tatt.... Men det har vi, saann stort sett. Men hvem har vel ikke opplevd litt matkasting?
Til og med jeg fikk jo lyst aa kaste mat vegg i mellom av frustrasjon.
Men jeg tok den heller med meg inn paa rommet vaart og spiste den i sengen.
Men gjett hva som skjedde? Da kom to labbetusser diltende etter og tenkte aa saa göy, i dag spiser vi middag i sengen.
NEI,NEI,NEI, det var ikke det jeg ville si med denne lille demonstrasjonen min.
Jeg ville bare si at jeg ikke deler matbord med griser.

Uansett, jeg har jo hatt tid til overs i kveld til aa surfe. Mannen ser nemlig paa Barca-kamp.

Og jeg kom over denne skjönne butikken som lager prints,bla annet av dine egne barns tegninger. Dette maa jo bare vaere aarets julegave:)

Himmelfisk heter butikken! Ta en titt da vel.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails