torsdag 16. september 2010

Jeg skal svömme 2 km.



Paa söndag gaar det aarlige "svömme over innsjöen"-racet her i Banyoles. Hvert aar har jeg tenkt at i aar skal jeg gjöre det.... Men saa har det alltid kommet noe i "veien", hehe. Rart med det der.
Men i aar har jeg ingen unnskyldning.
Saa da blir det altsaa slik. Haaper jeg bare kommer levende over paa den andre siden, 2,3 km der borte i horisonten.

Mitt treningsopplegg i forkant har vaert:
...jeg kraalte da 1000m her en gang i forrige uke...
...og saa har jeg ladet med mye god mat og öl... behöver jo mye kalorier foran et slikt race.



En liten avstemning her paa bloggen:
Fortell meg om dere tror jeg klarer det eller ikke.
Og tipp gjerne tiden:)

5 kommentarer:

Inger-Lise sa...

Klart du klarer det!! :) :) :)
Hytta til foreldrene mine ligger ved en innsjø hvor det er 1000m over til andre siden. Svømte mange ganger på over der da jeg var yngre. Liker å tro at jeg fortsatt kan gjøre det...! *kremt-kremt* kommer som du sier alltid noe annet i veien for et forsøk.. ;)
Massevis av lykkeønskninger kommer din vei! :)
KLEM

mona sa...

Så morsomt!! Masse lykke til!
Jeg er forresten sikker på at du klarer det :) Tror ikke jeg skal begi meg ut på å tippe tiden på en sånn tur, siden jeg ikke aner hva som er vanlig..
Klem

Anonym sa...

Wow - så utrolig sprek du er! Jeg er helt sikker på at du vil klare det med glans!! :) Lykke til :)

siddisisalou sa...

2,3 km - wow .... det var mange kilometer ! Men klart du klarer det. Modig bare å tenke tanken på å delta

Mammarie sa...

Hehe, genial oppladning! Tipper ingen andre har tenkt på det. du kommer til å svømme det løpet lekende lett. (Syns du er tøff som gjør det forresten!)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails