mandag 20. september 2010

Römme litt

Noen dager maa jeg bare römme litt. Fra virkeligheten.
Da tar jeg med meg hekletöyet og strekker meg lang som jeg er i en park. Og saa ligger jeg der bare og hekler, later meg, ser paa traerne, hörer flyene som passerer over meg, og nyter aa bare vaere med meg.
Dette er viktig, og det er det min mamma som har laert meg det. Det er jeg glad for ellers hadde jeg ikke vaert et bra medmenneske tror jeg. ALLE behöver rom for seg selv.

Ikke det at alt har vaert helt Texas hjemme i dag altsaa, men fy sören saa sliten jeg er i nakke og hode etter svömmingen i gaar. Det har tatt paa selv om jeg kjente meg sterk og ikke saa paavirket i gaar.

Naa skal vi alle 4 ut og storhandle. Ungene maa jo laere seg hvor maten faktisk kommer fra; nemlig supermarkedet.

Ha en fin ettermiddag alle gode.

4 kommentarer:

Gøril sa...

Vikitg å få litt egentid ja, det er jeg helt enig med deg i.
Fy søren, så imponert jeg er over svømmingen din. Du er jo helt RÅ.

Stine sa...

JA, rømme litt må jeg også iblandt... nå kjenner jeg at det er blitt alt alt for lenge siden jeg har kunnet være bare meg... Er ikke så lett med en liten som må ammes og når en bor på et sted uten familien i nærheten... men vet det bedrer seg såfort ammingen ikke er like hyppig da! Da får han far hoppe inn å ta litt mer ja! Gleder meg til mer alenetid! :) Imens tar jeg en lat ettermiddag i sofaen... hjelper det også!

Mariann sa...

Shit, du er flink til å svømme ass... nå ble jeg dødsimponert. Husker når jeg var gravid da svømte jeg 1000 meter på 40 minutter eller noe, men da var jeg jo en hval da :)- Alenetid er gull verdt her i heimen også...viktigste tiden vi investerer for familien tror jeg :). Har dere fått barnevakt til neste helg?? KLEM

mona sa...

Hehe.. Ja, det er viktig at barna lærer seg at maten kommer fra supermarkedet :)
Så herlig egentid du unner deg da! Hørtes utrolig deilig ut!! Jeg er flink til å ta egentid jeg og, men kanskje ikke så flink til å koble av når jeg gjør det..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails