søndag 19. september 2010

Ferdig med svömmingen!



Du altsaa... i dag er jeg stolt langt inn i hjerteroten!
Jeg har svömt 2,3 km over HELE innsjöen!
Sammen med kanskje 300 andre sporty jenter fra baade her og der. Hörte noen foran meg i köen som snakket fransk.
Men du som badedrakt moten har forandret seg. Syns noen av modellene var veeeeel utfordrende jeg da. Kanskje litt gammeldags jeg da, men noen av draktene var visst ikke ment for aa dekke OVER rumpen, heller for aa vise den frem.

Uansett, vi fikk en litt artig start da vi stupte uti, for alt utstyret flöy jo bare av. Badehette og briller laa og flöt i vannet og dette skulle jo danderes paa igjen för vi kunne starte. Heldigvis kastet vi oss uti som de aller siste for aa slippe aa faa noen stupedamer i hodet.

Jeg kraalte det aller aller meste av turen og bare innimellom maatte jeg brystsvömme for aa avveklse litt og hente litt mer krefter. Og ikke minst komme paa rett kjöl igjen. Jeg svömmer ikke alltid rett frem, men det gaar litt sidelengst ogsaa.

Men, jeg kom i land, svimlende:) Sjögresset som svaiet under vann de siste meterne fikk meg riktig svimmel.
Men for en god fölelse! Der ventet medalje, cola, frukt og masse folk som tok oss imot. Marcus hadde med det norske flagg til og med;)

Jeg er saa fornöyd og klarte 2,3km paa rett under 1 time.

Dette blir aa gjenta, helt klart!

6 kommentarer:

siddisisalou sa...

Gratulerer ! Jeg har tenkt på deg i dag - og håpte selvfølgelig at alt ville gå bra. Utrolig bra !

Ida sa...

Wow, jeg er imponert! Du må jo være supersprek som orket dette!

Ha en fin kveld:-)

Klem

Pia sa...

Grattis! Så sprek du er!

mona sa...

Gratulerer!! Du er jo supersprek :)

Inger-Lise sa...

Gratulerer, så flink du var!! :) :)
Jeg er imponert, men samtidig var jeg sikker på at du skulle klare det!! Du kan trygt være stolt over den bragden! :-)
God ny uke kjære du.
KLEM

Guro sa...

Steike ta, du er FLINK!

Og superheldig som lever i et land der man kan svømme i innsjøer i midten av september... :)

Ha ei fin ny uke! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails