lørdag 25. september 2010

Et faktum

Bursdagskaken er brent.
Litt oppaa og litt under.
Pluss at den har sprukket paa toppen.

Det er jo bare helt fantastisk. Akkurat den gangen det virkelig gjelder, da skjer det.
Men hva kan jeg si. Det blir aa skjaere vekk litt paa toppen, dandere litt med kremen paa toppen og vips, saa er det vel ingen som skulle gjette at vi hadde hatt en liten ulykke.

Jeg skipper ALLE planer om pirat/sjöröverkake... Det ogsaa er et faktum; nemlig at jeg overhodet ikke er noen kakedekoratör aa snakke om.
Det blir MAX en sommerfulg. Men da blir nok Marcus glad for det er nemlig maskoten til klassen hans.
Saa da blir vi sikkert alle fornöyde likevel.
Puh, tar paa med slike bursdagsforberedelser.

4 kommentarer:

Størstepia sa...

Hehe...
Ja, er det ikke alltid da det skjer??!?!
Gleder meg til å se bilde av den ferdige sommerfuglen, jeg tror den ble kjempefin jeg. Man har alltid høye forhåpninger til seg selv, de fleste andre syns det er mye finere enn man syns selv;-)

Ha en herlig bursdag!!

Klem fra størstepia

Mammadamen sa...

Å, jeg kjenner meg igjen! En gang måtte jeg bake ny kake. Nå tør jeg ikke lenger forsøke andre kaker en de jeg har bakt noen ganger. Men det blir sikkert bra med sommerfuglpynt:-) Lykke til, og god feiring!

Klem fra Mammadamen

mona sa...

Hihi, det er fort gjort :) Men det blir nok bra til slutt uansett!
Lykke til videre med forberedelser og gjennomføring!

ghada sa...




نقل عفش شركة المتحدة
دليل شركات نقل العفش
دليل شركات نقل العفش
شركة نقل عفش بالمدينة المنورة
شركة نقل عفش بالرياض
شركة نقل عفش بجدة
شركة نقل عفش بمكة
نقل عفش بمكة
شركة نقل عفش بالطائف

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails