onsdag 8. september 2010

Da er jeg i gang

Har tjent mine förste lommepenger i höst, jippi!
Tenker dere alle hadde ledd om dere visste hvor lite vi lever av her...
Litt saann fra haand til munn.
Livet er fullt av utfordringer, men i dag er jeg glad for at vi er friske, har hverandre og bor et toppen bra sted. Saa spiller det mindre rolle at bilen holder paa aa falle i biter og at vi for öyeblikket ikke har varmtvann i dusjen....
"La vida es un carneval" synger de i en sang. Jeg syns det er viktig aa tenke slik. Livet skal lekes.
Det meste ordner seg. Ikke verdt aa bekymre seg.

Ha en toppen ettermiddag!

6 kommentarer:

Vigdis sa...

Godt å høre. Og så bra med egentjente lommepenger ;D

Lisalotte sa...

Så deilig å jobbe litt, og å tjene til egne lommepenger! Og så fine ord om livet - de skal jeg ta med meg videre ;)

Ha en fin fin kveld :)

mona sa...

Så deilig å være i gang!!
Jeg har jo også begynt å jobbe fullt nå, etter 7 mnd med bare litt sporadisk jobbing innimellom. Tenker jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av pengene når jeg får full lønn denne mnd ;)
Det er rart hvor lite man egentlig kan leve for, hvis man bare går inn for å leve sparsommelig!

Størstepia sa...

Er veldig forskjellig her i Norge og til Spania merker jeg. Har jo ei venninne der nede med familie også, og man har liksom helt motsatte verdier...
Her i Norge er det veldig statusjag og det er veldig viktig at man har det bra materiellt... Jeg syns ikke det er så superviktig jeg altså, men mannen min har vokst opp i en familie hvor det er viktig å stå på og tjene bra med penger og da gjør jo han det også. Jeg hadde blitt frykelig sliten av å jobbe fra 8 - 20 hver dag merker jeg...

Lykke til videre med lommepengeinntjening og bilen og varmtvann i dusjen!

Klem fra størstepia

siddisisalou sa...

Så kjekt med en hverdag du er fornøyd med. De virkelige verdiene i livet kan ikke måles i penger, og jammen kan vi live veldig godt uten kjempelønninger. Stå på og kos deg med de tingene som er viktige for deg.

ghada sa...


شركة نقل عفش بالباحة
شركة نقل عفش بينبع
دينا نقل عفش بابها
نقل الاثاث بالمدينة المنورة
ارخص شركة نقل عفش بمكة
شركة نقل عفش بالخرج
شركة نقل عفش بالبقعاء
شركة نقل عفش بجازان

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails