torsdag 9. september 2010

Ikke akkurat noe luksusliv

Saa jeg traff paa en gammel kjenning i morges, en tidligere MP (member of Parliament) fra Scotland... Pensjonist som har bosatt seg her med familien sin.
Jeg forteller om situasjonen vaar og sier at det er jo ikke akkurat noe luksusliv vi lever.
Saa sier han at det er jo akkurat det det er! Aa ha en mann som elsker én, nydelige og flinke barn, en bra leilighet og det faktum at vi bor HER. Det er jo sant; det er et LUKSUSLIV!
Digger aa möte paa folk som stadig vekk minner meg paa godene her i livet.

Og dette hörte jeg i gaar paa tv:
De lykkeligste öyeblikkene i livet er ofte naar vi ikke hadde det som best ökonomisk...

Saa det saa!

2 kommentarer:

Størstepia sa...

Virker som det var en klok mann;-)

Ha en strålende fredag og helg!

Klem fra størstepia

Marianne sa...

Det er så sant!

Takk for at du også minnet meg på dette:)

Ha en fin helg
Klem fra Marianne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails