mandag 13. september 2010

Luene jeg lager

Naa har jeg faatt laant et kamera et par dager slik at jeg kan dokumentere i bilder igjen.

Modellen jeg har tilgjengelig for luene mine er stort sett liiiite samarbeidsvillig og jeg maatte ty til överste hylle i kjökkenskapet hvor jeg har lagret sötsakene.

Saa da satt han ivertfall stille i noen sekunder.

Her er noen av luene jeg har laget.
De er alle i str 1-2 aar.
To er i stretchstoff; det blaa og hvitstripete er kjöpt, mens det blaa og graa er fra en gammel t-shirt. Gjenbruk ER kult og veldig i tiden.



Prinseaplikasjonen er fra en gammel body Marcus hadde en gang i tiden.
80.- inlkudert frakt.



Aplikasjon av baby fra samme body.


Ogsaa 80.- inkludert frakt.


Den tredje er en heklet ull-lue med en stjerneapplikasjon fra et stoff jeg hadde liggende.




225.- inkludert frakt.



Mums, mums....

8 kommentarer:

Ellen sa...

Hei! Takk for koselig hilsen;)
Så utrolig gøy at du skal selge luene dine i butikk! Grattis med det ;)
Blir spennende å følge med på hvordan det går. Ha en strålende fin uke. Ellen

mona sa...

Flinka!!! De får du garantert solgt :)
Kan jeg spørre om en ting? Har du overlock på symaskinen din? Jeg har selv kjøpt inn noe strechstoff siden jeg tenkte å sy lue til Daniel. Er bare så usikker på om jeg kan sy med vanlig rettsøm på strechstoff, om jeg kan bruke en annen type søm, eller om jeg må ha maskin med overlock? Vet du kanskje?
Ha en fin dag!

Klem

Vigdis sa...

nydelige luer! du får lage deg eplabutikk når du har laget opp et lite lager... ;)

Stine sa...

Så fine luer!! JEg elsker sånne blå og hvitstripede luer! Hatt tre nesten like denne til Storebror her! I år trenger vi vel kanskje ikke så mye luer... håper jeg... Men når vi kommer hjem til Norge igjen, skal jeg jammen meg sette igang med litt gjenbruk jeg også! :)

mona sa...

Takk for svar :) Nå ble jeg så ivrig at jeg tror jeg må finne fren symaskinen snart..
Klem

Stine sa...

Veldig hyggelig at du blir følger! OG bare å linke ja! Koselig det med flere lesere liksom! Vi nyter spania ja, men savner jo Norge litt også da! Noen ting og noen mennesker der liksom... men er fantastisk med varmen og klimaet her da! Ha en fin dag videre!

Camilla sa...

Kjempefine luer! Så kreativ du er!

Guro sa...

Så flink du er! De kommer til å fly ut av huset ditt, en etter en! :) Jeg er så nybegynner med heklenålen av jeg holder meg til pannebånd, foreløpig hvertfall. Krysser fingre og tær for at luene til Alma holde enda en sesong så jeg slipper å prøve, haha ;)

Ha en super kveld nede i spanien! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails