fredag 24. september 2010

Yeah right!

Planer er til for aa forandres eller avlyses naar man faar barn;)
Bollebaking ble det inget av da jeg laa som en klubbet sel i sofaen i gaar kveld og sovnet likesaagodt 21:30...

Men i dag er jeg uthvilt til 1000 og NAA skal det bakes.
Salva og Adrià er ute og jeg nyter et rent kjökken vasket av min mann:)

Oppskriften jeg bruker til bollene er fra matoppskrift.no:

(gir 20 boller)

SKILLINGSBOLLER:
50grgjær
150grsmør/margarin
0,3litermelk
0,5tssalt
90grsukker
1,5tskardemomme
750grhvetemel


Fyll
200grsmør
200grbrunt sukker


kanel til å drysse på

1 kommentar:

Elin Sundström sa...

Hei!

Bloggen din har fanget vår oppmerksomhet på grunn av kvaliteten av oppskriftene. Vi ville bli glade hvis du ønsker å bli med i Alleoppskrifter.no, slik at vi kunne koble til den.

Alleoppskrifter er en søkemotor som samler de beste norske matlaging nettsteder og blogger fra Internett.

Flere hundre blogger er allerede registrert her og dra nytte av den trafikken vi sender til sine nettsteder.

For å bli med Alleoppskrifter, bare gå til http://www.alleoppskrifter.no/ga-med-i-matbloggtoppen

Ha en fin dag!

Vennlig hilsen,
Elin
Alleoppskrifter.no

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails