fredag 24. september 2010

Hunting high and low

Jeg er jo saa utrolig heldig at jeg har takket ja til aa betale min egen billett til aarets störste happening i Barcelona; nemlig A-ha-konserten the farewell tour:)

Den gaar av stabelen den 15.oktober og dit skal jeg med noen engelske herlige damer som ogsaa var fjortisforelsket i Morten Harket. Og hadde plakater paa veggen som paa den tiden var större enn en selv.
Siden jeg var for liten til aa ha paa meg lebestift og bruke haarspray lurer jeg paa om jeg denne gangen skal ta den helt ut med superstiv haandrufsete lugg, roooosa leppestift, Ballgenser og hvite tennissokker under jeansen.
Uansett, banner skal vi ha med og paa den skal det saaklart staa Morten, vi elsker deg.

Jeg chattet nettopp med en av damene og her er svaret da jeg sier vi paa trene litt paa lyrics i helgen:
oh yeah! You can take me on this weekend. You know I'll be hunting high and low for you in Banyoles.

Festlig blir det, det er jeg sikker paa. Med eller uten stiv lugg.

2 kommentarer:

Lisalotte sa...

Så gøy! Jeg var i Oslo på konserten deres der, og det var knall bra!!! Gled deg!

Vigdis sa...

Åååh!
Heldige du! De spilte i Tromsø, men jeg hadde ikke mulighet til å dra den helga... Har enda a-ha-kassetten jeg fikk da jeg var sju...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails