torsdag 30. april 2009

En soet morgen og "prosjekt balkong"



Spiste frokost med Isabel og hennes venninne i morges (dvs etter at jeg foerst hadde spist frokost med min kjaere familie foerst, hehe!)
Det ble en soet frokost, hvem fortjener vel ikke litt hverdagsluksus en gang i blant? Napolitana med sjokolade...mmmmm!
Har blitt saa glad i Isabel etter at vi begynte aa treffes for over et aar siden. Paa den tiden har mye skjedd i livene vaare og jeg foeler at jeg kjenner henne godt til tross for et relativt kort bekjentskap.
En super jente med saa fine verdier at man bare maa bli glad i henne:)
Naa er jeg paa biblio og leter etter inspirasjon for hvordan freshe opp vaar balkong! Har faatt litt ideer allerede, naa er det bare ut og lete materialer og sette igang "prosjekt balkong:)".
Noen som har lyst aa dele sine balkonger med meg saa blir jeg veldig glad:) Elsker aa se hvordan andre har det og bli inspirert!
Ha en super dag!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails