onsdag 6. mai 2009

Barça i champions league finale og her smeller det i gatene!

Saa, da har vi tilbrakt 90+ minutter foran en liten skjerm her paa dataen for aa se semifinalen mellom Barça og Chelsea. Dvs jeg har jo gaatt til og fra og spist kvelds, lagt minsten og skrevet sms paa mannens mobil (blir foroevrig sproe av mobiler som har annet system enn min, da tar det typ 15 minutter aa skrive en sms), mens mannen har sittet som spikret paa stolen.
Som dere kanskje har faatt med dere scoret altsaa Barça paa overtid og vant:) Saa naa er det samme braak i gatene som vi hadde forleden da Barça slo Real Madrid i den spanske ligaen; nemlig biler som kjoerer vilt, tuter som gale og fyrverkeri! Det minner litt om da Norge slo Brasil i VM i 98...! Det var moro det:) Men det er moro at fotball engasjerer saa mye!
Men drit at noen ogsaa maa ta det saa langt at de knuser ruter og slikt, for vi klarte nemlig aa punktere Spiderman-ballen til M paa noen saanne knuste glass-skaar sist. Og da var det en trist gutt kan dere tenke dere.
Lurer paa hvordan det blir om de skulle vinne finalen??
Naa er vertfall mannen hoppende glad, men jeg kan styre meg til aa vaere sittende glad;)
Han behoever en kamillete for aa lande, men jeg kunne sovne staaende kjenner jeg.
God natt og sov godt...!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails