torsdag 7. mai 2009

Norsk + dansk i fin forening:)



Traff min snille og gode danske venninne i morges som ogsaa har funnet ut at Banyoles er et veldig bra sted aa bo. Vi tok en impulsiv tur rundt innsjoen, hadde egentlig tenkt at det skulle bli kaffedate, men bedre med tur + kaffe etterpaa:) Vi har kjent hverandre i 2 aar naa, jeg og MaiBritt, men alltid snakket engelsk sammen! Helt til i dag... Vi bestemte oss for aa vaere OSS slik vi er paa norsk og dansk og det gikk faktisk veldig bra!!! Rart var det jo aa skulle snakke norsk med annen voksen person, hehe, snakker jo bare norsk til Marcus ellers og da snakker vi jo helst om biler og fly og tog og tiss og baesj og saann...!
Det var utrolig godt med girlstalk igjen! Det ble endel manneprat ogsaa ettersom hun har faatt seg ny kjaereste, og jeg var saaklart interessert i ALLE detaljer. Saa stakkars Mai maatte gjennom det obligatoriske "interjuet" eller" grillingen" om jeg kan kalle det for det!

Jeg fikk litt saann flashbacks fra da jeg moette Salva for snart 4 aar siden... Oj, hvilken herlig tid, saa herlig det er aa vaere brusende og hodestops forelsket! Naa er forelskelsen blitt 3-doblet!
Verdens beste mann og verdens herligste 2 barn har jeg faatt paa 4 aar!
Hvem skulle trodd at jeg skulle ende opp her for 4 aar siden...
Sommeren 2005 var jeg en arbeidende bioingenioer paa Haukeland sykehus i Bergen, med liten leid leilighet i Haukelandsbakken, med svensk eks-kjaereste og leilighet i Stockholm som skulle selges, klar for aa oppdage meg selv paa nytt, nyte singeltilvaerelsen...! LIKSOM:).
Det er nettopp dette jeg ELSKER ved livet, at jeg aldri vet hva som venter i fremtiden! Denne ukjente faktor X...!

Har dere endt opp helt andre steder enn hva dere hadde tenkt dere????
Ha en fortsatt straalende dag!
Her straaler solen i dag ogsaa!

1 kommentar:

Tove sa...

Kjenner godt igjen det du skriv om den stormande forelskinga!!! Eg traff han som no er mannen min, i februar for 13 år sidan, og vi forlova oss i september same år! Vi var aldri i tvil om at det skulle bli oss to! 13 år, fire svangerskap, eit bryllaup og eit småbruk seinare, er vi framleis hovudstups forelska! Det fantastiske er at det er på eit mykje meir inderleg og fundamentalt plan enn då vi traff kvarandre fyrste gong.

Ha ein strålande dag vidare!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails