søndag 10. mai 2009

Svine-ditten og datten!

Da mannen laa hjemme med "svineinfluensa" (som naa har vist seg aa vaere en viral halsbetennelse!) tok jeg med ungene foerst paa kafé der vi moette en tysk venninne av meg med mann og barn! Saa koselig aa se dem igjen. Saa ble vi invitert til dem paa playdate i ettermiddag ogsaa. Kjekt for M aa treffe noen nye barn og springe av seg litt energi!
Saa faar jeg litt voksentid ogsaa og skravlet av meg. Ikke saa mye skravling en syk mann orker aa hoere paa...!
Saa gikk vi til parken og hvilken flaks at de akkurat i dag arrangerte Formel 1 race med radiostyrte biler! M var helt oppslukt av disse bilene som suste svinfort forbi oss i svingene.
Det var ogsaa svinvarmt..., saa naa har jeg vel klart aa faa litt farge paa den vinterbleke kroppen! Det viser seg vel til kvelden tenker jeg!

En som klarte aa sove seg gjennom hele racet var verdens fineste Adriansen!

M tok ikke oynene fra bilene ett sekund. Moro aa se han saa oppslukt av noe:) Tom jeg syns jo det var litt kult i grunn, men etter halvannen time maatte jeg ringe til mannen med "svineinfluensan" og be han komme og ta over!

Med denne "soeskenvognen" var det nemlig ikke lett aa faa med seg hjem en motvillig Marcus..!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails