fredag 29. mai 2009

Ben&Jerry!

Da vi skulle gaa inn og betale for en juice og en iskaffe paa stamkafeén vaar i ettermiddag spottet jeg plutselig denne isboksen som har blitt byttet ut med et bord og to stoler ved inngangen...! Hvilken lykke:) Fristelsen ble saaklart for stor til aa holde ut og jeg stod med hodet nedi boksen og studerte de ulike smakene som kunne friste!
Valget falt paa denne i dag; Chocolate Fudge Brownie! Ambisjonen er aa komme gjennom hele repertoaret foer sommeren er over! Skulle ikke vaere for vanskelig!
Store gode biter med brownie!
Meg og Marcus skulle liksom dele denne isen... Kan jo tenke dere hvordan det ble...!
20 skjeer til Marcus, 1 til mamma, 20 til Marcus og saa var den jo nesten tom!
En svett barnehaand verner om sin favoritt!
"Her mamma".
Ja, jeg fikk altsaa smake, men syns fordelingen ble noe urettferdig i dag.

Hva er din Ben&Jerry favoritt????

1 kommentar:

Vigdis sa...

Åååh! Har så lyst til å smake den isen! Men her på bøgda har de ikke sånn :( I Bodø derimot... og dit skal vi om to uker :D

Boheminan raspberry fra Ben & Jerry høres så yammi ut med vanilje-is med bringebær og brownies i! Lillesøster har fått et stort ønske fra meg om å ha den i fryseren når vi kommer :) Og ettersom prinsessa er for liten til å spise is, må det vel bli mer til meg?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails