onsdag 13. mai 2009

Mr Polite.

Hei!
Jeg har verdens mest veloppdragne soenn paa 2 mnd... I de 2 mnd han har levd har jeg knapt hoert han skrike for aa faa mat. Og i natt, saann i 5-tiden vaakner jeg ikke av spedbarnsgraat, men en saann lyd det kommer naar man suger infernalsk paa haanden fordi man er saa sulten...!
Og der ligger lillegull og vil ikke vekke mammaen sin for han vet jo at mamma er i underskudd paa soevn og behoever aa sove... Da loefter jeg opp min lille engel og gir han en ordenrtlig bamsekos foer jeg gir han pupp for jeg vet jo at han saa gjerne vil ha mat lille veloppdragne gullungen min:).
Marcus derimot kunne skrike han...! Hjelpemeg, da gjallet det i veggene da;)
Det er rart at man kan faa to saa ulike barn... men ogsaa utrolig spennende. Da jeg gikk gravid med A syns jeg det var saa rart aa tenke paa at han kunne bli annerledes enn Marcus. Jeg tenkte vel at en blanding av meg og Salva bare kunne bli Marcuser!
Men naa har vi altsaa faatt to barn, litt like i utseende, men som dag og natt i lynne... :)

Naa er Marcus sendt i barnehagen. I dag skulle de besoeke brannstasjonen! Gjett hvem som kunne tenkt seg aa foelge med dit;) Hehe!

Selv skal jeg paa coffee-date naa saa jeg faar se aa hoppe i klaerne og gjoere meg og A klar for dagen!
Ha det supert i dag alle fine der ute:)

2 kommentarer:

mariann sa...

2 måneder og veloppdragen er ganske bra gjort :-) Men rart det der at barn kan bli så forskjellige med de samme foreldrene... lurer på hvordan mitt andre barn kan bli jeg nå (om vi får det da)..... Nå fikk jeg meg en runde yoga og da er jeg happy. Hører Emilie grynter i vognen, så er vel ikke lenge til jeg må legge fra meg datamaskinen jeg også. Ha en fin dag :-)

Vigdis sa...

så snill liten gutt! prinsessa mi skriker heller ikke, men ligger og vrir seg og lager litt lyder på natta når hun er sulten...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails