torsdag 21. mai 2009

Hipp hurra for Toros vafler!




I gaar inviterte vi mine svigerforeldre og tante Bea+ Asis paa gode norske vafler! Mamma hadde tatt med minst 5 pakker Toro vaffelmiks og siden jeg har snakket saa mye om vafler siden jeg flyttet hit var det paa tide aa innvie svigers i norske mattradisjoner:)
Mamma hadde ogsaa tatt med blaabaersyltetoy + noen selvplukkete blaabaer som vi blandet! Og det ble kjempegodt og alle mumset i seg. Marcus spiste sikkert 3-4 plater og det ble kveldsmaten for han!
Etterpaa ble det litt lek og prat med meg og Salva som tolker! Det blir slik naar svigerforeldrene paa begge sider ikke snakker samme spraak...!

Naa venter trening for min del. Jeg tar med A saa faar mine foreldre tid til aa shoppe litt! Ellers har vi ingen spesiell plan for dagen, bortsett fra at det staar blekksprut paa menyen:) Og det skal bakes ny bloetkake til min svigermor som har bursdag i morgen!

1 kommentar:

mariann sa...

Håper det ble en god treningsøkt :-)
Her har det vært fridag idag, så vi har kost oss med tur rundt sognsvann og netopp hatt besøk av min onkel og tante... da ble det posevafler her i heimen også... syns de var gode jeg :-) Nå er det snart sushi og fotball på tv!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails