fredag 25. september 2009

Et lite hallo i farta!

Det gaar saa bra aa ha guttene paa samme rom! Marcus har hatt sin beste natt paa lenge; sovet hele natten fra för 21 til 07:30 UTEN aa vaakne opp! Og Adrià sov la seg paa samme tid og vaaknet ikke för 05:30. Da fikk han pupp og sov videre til M vaaknet. Saa vi er lykkelige og mer uthvilte enn paa lenge. Det er bra at jeg er vaaken för mine englestudenter (2 söte snille flinke jenter) kommer hjem til meg kl 14. Da skal jeg laere dem engelsk:) Min lille jobb om dagen dette!

A er forferdelig utaalmodig ved min side her saa Gotta go!


1 kommentar:

Fru Fly * Heidi sa...

Så utrolig flott å høre at dere sover godt alle sammen! Alltid spennende når man innfører nye ordninger med senger og soverom, ofte er det en innkjøringsfase. Men dere ser ut til å ha glidd rett inn i supre vaner med en gang, håper det varer. Og at dere får en flott helg. Heidi♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails