fredag 18. september 2009

Et lite tips til barnerommet.


I dag har jeg igjen gaatt amokk i skapet med det rare i, det vil si skapet hvor jeg oppbevarer gamle t-shirt, filt, stoffer, naal og traad, malekrukkene mine etc.
Et lite tips kommer her til dere som vil lage en festlig pute uten aa maatte bruke symaskin.
Man tar altsaa et stykk gammel t-shirt. Fyller den med en pute og "knyter" igjen i sidene. Paa den siden hvor den store aapningen er har jeg först rullet ned et par ganger för jeg har knytt den sammen.
Deretter klipper du en morsom figur i filt og syr paa for haand til slutt. Voila, der har du en morsom pute til barnerommet paa 1-2-3!
God helg:)

5 kommentarer:

Marie sa...

Kjempesoet!!

Fru Fly * Heidi sa...

Så søt den var!! God helg til deg og dine!:)

siddisisalou sa...

Takk for koselig hilsen på bloggen min. En festlig pute, og så smart.
Vi reagerer også på melet her - men har sett at det finnes et mel i enkelte butikker der det står at melet er spesielt for bakverk - kanskje vi skulle prøve det ut. Gjœren jeg kjøper synes jeg fungerer bra - bruker den både til bakverk og pizza. Men det jeg savner mest er vanilje saus/krem på poser til å koke opp med melk - det finner jeg ikke noe sted.
Kanelboller/Skillingsboller kan det kanskje bli en annen helg for det er også veldig godt.

mona sa...

Den var veldig søt ja! så kreativ du er!!

Vigdis sa...

Så søt pute!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails