tirsdag 29. september 2009

Kakemons.


Her er Adrià kakemons.
M's bursdagsfest var en type piknik i parken. Vi spredde et teppe og dekket paa med kaker og annet godt. A fikk liksom sitte litt i midten slik at vi kunne ha et öye med han alle sammen.
Men det ble til at siden vi voksne satt rundt og snudde oss til siden da vi pratet med hverandre var det plutselig fritt frem for en liten krabat aa kaste seg over kakefatet:) Han smilte saa sött og ingen kunne vel tro han hadde slike tanker paa lur...
För vi fikk blunket hadde han tatt et krabbetak og strukket de lange armene sine ut etter et deilig sjokoladekakestykke og ikke fikk jeg tak i han för sjokoladebarten var et faktum:)
Herlig type det der;)
Akkurat som sin mor skulle jeg si. I allefall etter sjokoladegalskapen aa dömme.
Saa heretter blir det to krabbetaks distanse slik at vi faar tid aa reagere.
Naa hörer jeg det knitrer i vaatserviettpakken fra stuen. Da er han vel i ferd med aa hive innpaa et par av de med aloe-vera smak da tenker jeg.
Gotta run:)



2 kommentarer:

Vigdis sa...

Herlig type det der! Men hvem kan vel motstå en sjokoladekake på en armlengdes avstand? Ikke jeg!

Bine sa...

Hehe, for en herlig liten krabat! Skjønner han godt jeg ;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails