onsdag 16. september 2009

Gratis fotobok!

Her om dagen leste jeg paa bloggen til Inger-Lise at FujiDirekt gir bort fotoböker gratis til de som blogger om fotoboken! Og dette er noe jeg gjör med glede. Jeg har nemlig laget en fotobok tidligere fra bryllupet vaart og kan bare si at större suksess skal du lete lenge etter. Jeg gav den til mine foreldre og den har blitt flittig vist frem til alle som har vaert innom. Et skikkelig skrytealbum;)

Naa har jeg altsaa sjansen til aa lage en ny fotobok, men denne gangen skal guttene mine faa sin egen bok. Det har jo blitt tatt saa mange bilder av dem, men de aller fleste ligger i en fil i datamaskinen. Det er vel mange som kjenner seg igjen der tenker jeg...


Fujicolor er skandinavias ledende leverandör av foto. De bruker fotopapir av höyeste kvalitet og anvender bestandig fremkalling som sikrer at du faar det beste ut av dine bilder. Noe annet jeg syns er flott er at de tenker miljö og jobber for at virksomheten ikke skal ha noen negative innvirkninger paa omgivelsene vaare.

Det geniale med fotoboken er at du skaper en bok med ditt eget personlige uttrykk. Du kan velge mellom ulike typer effekter, farger, legge til tekst etc. Her foreviges minner samtidig som du kan vaere kreativ og ha det moro mens du lager boken. Dette ER den perfekte gave til besteforeldre, en god venn eller saaklart til deg selv.

Fotoboken fins i ulike prisklasser avhengig av strörrelse, antall sider og omslag. Deretter fins det ogsaa ulike fotopapirkvaliteter.

Programmet virker ogsaa utrolig brukervennlig.

Hörer jeg aarets julegave?

Tror det!


For de som vil sjekke ut mer info om fotoboken, gaa inn her.

1 kommentar:

Bine sa...

TAKK for tips! Har også bare godord og si om fotobøker! Må jeg skrive mye om fotoboka? Må vel fortelle fuji at jeg skriver om den og?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails